Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Ας συστηθούμε λοιπόν...


Με λένε Ναταλία και είμαι παθιασμένη με την ομορφιά, με τη δύναμη της γυναικείας ομορφιάς και όπως αυτό συναπάγεται... είμαι παθιασμένη με τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς...Αυτό το blog το ξεκινάω μετά από πολύ σκέψη, γιατί είμαι άνθρωπος που δεν δέχομαι εύκολα την αποτυχία και όταν κάνω κάτι θέλω να το κάνω καλά... Οπότε είναι και ένα στοίχημα με τον εαυτό μου! Η αλήθεια είναι ότι με προέτρεψε για αυτό περισσότερο ο άντρας μου (και κάποιοι φίλοι που ξέρουν πόσο  makeup addicted είμαι), διότι μου έλεγε συνέχεια γιατί δεν εξασκείς κάπως την αγάπη αυτή που έχεις με το μακιγιάζ (κυρίως!). 
Είναι απλά τα πράγματα... θα μοιράζομαι μαζί σας τα προϊόντα που χρησιμοποιώ, που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς (αγαπημένα και μη) και θα λέω την προσωπική μου άποψη για αυτά... Δεν είμαι ούτε επαγγελματίας ούτε κάποια σχέση έχω με το αντικείμενο... είμαι απλά ένας μανιακός καταναλωτής (όσο βέβαια μου το επιτρέπουν και τα οικονομικά μου)...
Εύχομαι αυτο το ταξίδι να είναι όσο sparkling ήταν και για μένα κάθε φορά που έκανα και εγώ την αναζητήση μου για προϊόντα ομορφιάς!
Θα περιμένω τα σχολιά σας.... (Πιστέψτε με χρειάζομαι τη βοήθειά σας!!!)

xoxo,
Natalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου