Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Αγορά Pharmacydiscount.gr και Frezyderm Sun Screen Color Velvet 50+ Review

Γεια σας κορίτσια!!!

Μόλις παρέλαβα την παραγγελία μου από το Pharmacydiscount.gr και είπα να σας γράψω...
Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό φαρμακείο το ανακάλυψα από μια έρευνα που έκανα για την φθηνότερη τιμή του Frezyderm Sun Screen Color Velvet. Η παραγγελία μου ήρθε την επόμενη ημέρα και εγώ επέλεξα τον τρόπο της αντικαταβολής. Τα έξοδα της αποστολής εντός Αττικής είναι 1,90 Ε και της αντικαταβολής 1,5Ε (από τα οικονομικότερα μπορώ να πω). Η παραγγελία μου ήρθε σε ένα κουτί και έτσι ήταν προστατευμένο απόλυτα το προϊόν που είχε μέσα. Μάλιστα, το ίδιο το προϊόν ήταν και αυτο τυλιγμένο με τις φουσκαλίτσες για συσκευασίες (ξέρετε τώρα, δεν θυμάμαι πως λέγεται...συγχωρήστε με). Οι τιμές του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού φαρμακείου είναι από τις οικονομικότερες... Μόνο μία παρατήρηση έχω, ζήτησα μαζί με την παραγγελία μου να μου αποσταλλούν κάποια δείγματα από foundation και δυστυχώς μέσα στο κουτί υπήρχαν μόνο 3 δειγματάκια και αυτά ήταν κρέμα ματιών της Apivita και serum κατά των ρυτίδων της Apivita. 



Τέλος, με τις αγορές σας στο https://www.pharmacydiscount.gr/ συλλέγετε πόντους και μπορείτε να τους εκμεταλλευτείτε για μία μικρή έκπτωση των 2Ε.

Και τώρα να σας πω για το.....



I'm so excited!!!!
Το frezyderm sun screen color velvet είναι ένα αντιηλιακό με χρώμα. Έχει 50+ προστασία και είναι αδιάβροχο. Από που να ξεκινήσω....Από το φοβερό design, από τη φοβερή αντλία που σε βοηθάει να χρησιμοποιείς την ποσότητα που χρειάζεσαι...Γιατί για όλο το πρόσωπο εγώ χρειάζομαι μόνο ένα κλικ! 'Αρα τα 50 ml είναι αρκετά για όλο το καλοκαίρι.



Η υφή του προϊόντος είναι πουδρένια...Είναι φοβερή, δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα αντιηλιακά που είναι λιπαρά!Εγώ το συγκεκριμένο προϊόν θα το χρησιμοποιώ είτε σαν βάση για το foundation ή μόνο του...Ναι ναι καλά καταλάβατε!Δεν προσφέρει φυσικά κάλυψη σαν ένα foundation αλλά δημιουργεί μια ομοιομορφία στο πρόσωπο που αν δεν έχετε πολλά σημάδια ή σπυράκια μπορεί να σας βολέψει... Μην το φοβηθείτε που θα το δείτε σκούρο, γιατί μόλις απλωθεί στο πρόσωπο θα πάρει το χρώμα της επιδερμίδας σας...Η μυρωδιά είναι διακριτική και πολύ ευχάριστη! Μην ξεχνάμε το σημαντικότερο ότι η Frezyderm είναι ελληνική εταιρεία! Εγώ το αγόρασα στην τιμή των 16,15Ε από το www.pharmacydiscount.gr !
Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση με το foundation της frezyderm που το είχα προμηθευτεί πέρυσι το καλοκαίρι!
Αχ.... άντε να έρθει το καλοκαιράκι! Μέχρι τότε...

xoxo,
Natalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου