Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ - CLINIQUE DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING GEL

Hey girls!!!

Σε αυτό το ποστ θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου κρέμα προσώπου την Dramatically Different Moisturizing Gel της Clinique!
Καταρχάς να σας πω ότι δεν είμαι από τις γυναίκες που κάνουν πάρα πολλά πράγματα από θέμα ενυδάτωσης στο πρόσωπο, οπότε και ζητάω απλά πράγματα από τα προϊόντα περιποίησης...Αλλά υπάρχουν περίοδοι που παιρνάω μία ελαφριά ακμή (...δυστυχώς). Θα μου πείτε σιγά... Όταν όμως έχεις συνηθίσει να σου λένε όλοι τι ωραίο δέρμα που έχεις και ξαφνικά το βλέπεις να εμφανίζει σημάδια, είναι πονεμένη ιστορία!!!Ακμή δεν είχα ούτε στην εφηβεία να φανταστείτε..Θυμάμαι όλα τα κορίτσια ήταν μπροστά στους καθρέφτες να σπάνε σπυράκια και εγώ κοίταγα επίμονα στον καθρέφτη να βρω έστω και ένα να το σπάσω να μάθω πως είναι αυτή η ρημάδα η αίσθηση του να σπας σπυράκια...
Ας αφήσω την πολυλογία λοιπόν και την εξιστόρηση εφηβικών τραυμάτων και ας επικεντρωθώ στο προϊόν μου...


Έχω πάρει το gel γιατί η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και οι λιπαρές επιδερμίδες χρειάζονται gel και όχι lotion (από τα λίγα που ξέρω και εγώ). Μου προσφέρει ωραία ενυδάτωση και όταν την απλώνω στο πρόσωπό μου μού αφήνει την αίσθηση δροσιάς...Δεν με τραβάει καθόλου, αλλά ούτε λιπαρότητα μου βγάζει ούτε σπυράκια. Η μυρωδιά της είναι ουδέτερη θα έλεγα εγώ και ευχάριστη. Εάν θυμάμαι καλά την είχα αγοράσει στην τιμή των 30Ε τα 50 ml. 
Τη συνιστώ περισσότερο για τις νεαρές ηλικίες και φυσικά για λιπαρά δέρματα. Για ξηρά προτιμήστε το lotion...

xoxo,
Natalia

1 σχόλιο:

  1. Απλά η dramatically different moisturising gel δεν είναι κρέμα επαναφέρει το υδρολιπιδικο φιλμ της επιδερμίδας.Και πάντα την χρησιμοποιείς μετά τη lotion ανάλογα με τον τύπο του δέρματος σου οπότε μην τη συστήνει σαν ενυδατικο κρέμα είναι το 3 βήμα του 3step της Clinique

    ΑπάντησηΔιαγραφή