Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

My favorite foundation... Estee Lauder Double Wear Review!

Αποφάσισα να γράψω το πρώτο μου post για κάτι πολύ αγαπημένο και βασικό... το αγαπημένο μου foundation το οποίο είναι το Double Wear της Estee Lauder! 



Το ανακάλυψα μετά από πολύ ψάξιμο σε διάφορα blogs (ελληνικά και μη) και αφού με έπεισαν είπα να το δοκιμάσω!
Από την πρώτη φορά που το δοκίμασα ενθουσιάστηκα! Η υφή του είναι απίστευτη, είναι βελόυδινη...
Στρώνει πολύ εύκολα στο πρόσωπο είτε με τα χέρια ή με πινέλο...Παρόλο που είναι αρκετά καλυπτικό, είναι ένα προϊόν που δουλεύεται! Στην δικιά μου επιδερμίδα (έχω λιπαρή) το αποτέλεσμα είναι άψογο! Σπάνια θα χρησιμοποιήσω πούδρα με αυτό το προϊόν γιατί μου προσφέρει ματ αποτέλεσμα και δεν θέλω να βαραίνω το μακιγιάζ μου! Η διαρκειά του είναι σίγουρα 6-8 ώρες!
Έχει και spf 10!!!
Δεν το χρησιμοποιώ βέβαια κάθε μέρα γιατί υπάρχει ένα αρνητικό.... και αυτό είναι η τιμή του!
Εγώ το πήρα γύρω στα 30 ευρώ με έκπτωση παρακαλώ...(μόνο με έκπτωση αξίζει να το πάρετε κορίτσια!)
Το σίγουρο είναι ότι σε όλες τις ιδιαίτερες εμφανίσεις μου θα χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο foundation!
(Η απόχρωση που παίρνω εγώ είναι το 1Ν2 ECRU16)

xoxo,
Natalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου